Total Pageviews

Sunday 1 January 2012

2012

tahun baru?? apa ada dengan tahun baru...

for me tahun baru neh nothing...xada apa yang menarik...xada apa yang special..just aku terfikir..bila tahun mula bertambah..umur pown semakin bertambah..masa pown makin bertambah..bertambah dengan perjanjian ALLAH...

apa yang kita buat selama 2011 tahun neh? cukup ka amalan kita nak menghadapi akhirat nanti....hurmmm...

bila masuk tahun baru aku takut..apa akan jadi dengan aku untuk tahun nie..aku harap dugaan yang ALLAH bagi tahun ni aku dapat harungi dengan bantuan ALLAH SWT...amen..insyaALLAH...

apa yang aku xbest bila adanya anak tahun baru bulan 9...rasa macam xbest je kan...tapi alhamdulliah tadi dengaQ berita ada banteras jenayah...di kelab2 disko, di hotel2 budget, di jalan raya....insyaALLAH...usaha sikit2 lama dapat membanteras anak-anak luar nikah paling serius kena banteras...insyaALLAH rakyat malaysia boleh...amen..


cuma aku paling risau diri aku..aku selalu tengok apa yg jadi kat orang...sometimes benda tu jadi kat diri aku... benda yang aku xsangka aku akan hadapi...insyaALLAH...aku cuba sedaya upaya untuk diri aku...insyaALLAH....

ruginya xdapat dengar nasihat ust neh..huk3..xpa2.. youtube kan ada....")

No comments:

Post a Comment