Total Pageviews

Friday 27 January 2012

pRoPOsAL

opss!!! terkejut mak...apakah lamaran itu...kih3


sebenarnya dah 2 malam dalam minggu neh....ada orang buat lamaran nak jadi BOYFRIEND!!!!! owh...owh....hehehhehehehe......


malam first one guy mai kedai ayah aku dia cakap......"awak anak tokey kedai ni ke" aku cakap "a'ah" lelaki tu cakap "urmmmm...nak nom tel leh" dalam otak aku "ish!! dah lain neh" dengan slumber aku cakap " xboleh!!!!" dengan tanpa aku tengok muka dia terus berlalu.....huhuhuhuh...


malam kedua pakai orang tengah pulak...kih3....adik kedai telefon sebelah mai kedai dan bertanya "kak, nak tanya sikit boleh?" aku pown cakapla tak pk pape pown sbb dah biasa sembang ngan dak tu "apa dia?" budak tu tergagap tanya  "kak ada BOYFRIEND xg?" urmmm aku pown nak lain dah "nape?" budak tu pown teruskan bercakap "ada orang nak kawan"....hua3....dengan selamber jugak aku jawab "akak dah ada BUYAFRIEND la dik" huhuhuh.....aku tanya dia sapa..nak taula jugakkan..kih3..budak tu jawab "urmmm xpayahla tau"..kih3...xpelah never mine....


huhuhuhuh...kesimpulannya kat sini....aku neh bukanlah memilih sangat tapi.....

aku memang bukan main bercakap dengan hati kalau ada orang nak kat aku...aku ambik jew..tapi bila dah ada...hati cakap "NO" "TAK BOLEH!!!!" apa boleh buat dah hati cakap macam tu....

mana boleh paksa hati kan..lagipown apa yang aku xdapat belum tercapai lagi...so buat masa neh aku malas pk pasal buya-buyaprend neh....hak3....

kalau nak nanti 2 3 tahun neh..terus mai jumpa ayah mak...umuQ aku bukan muda lagi..semakin meningkat...huk3... aku mencari SUAMI dan bukan mencari BUYAPREND...huk3


No comments:

Post a Comment