Total Pageviews

Thursday 5 July 2012

Salam syaaban..

assalamualaikum dan salam sejahtera....

alhamdulillah nak dekat RAMADHAN dah....arini pertengahan bulan syaaban segala buku amalan lama akan dihitung dan amalan buku baru akan dibuka....

so sebagai manusia yg banyak khilaf, aku cuba untuk banyakkan bersabar dengan apa yang berlaku disekeliling aku..orang cakap kesabaran adalah benda yang paling penting untuk meningkatkan iman kita...

cuba untuk memuaskan hati semua pihak, walaupun semua dah sedia tahu manusia ni xsempurna tapi pemahaman seseorang tu kita xtahu...so untuk tidak menjadikan mereka2 itu banyak dosa aku akan kurangkan aktiviti yg suka mengukit, memarah dan etc..insyaALLAH..:)

P/S:ANDAI TERSALAH TOLONGLA TEUR......AKU KLU ORANG TEGUR BAIK INSYAALLAH AKU TERIMA DENGAN HATI TERBUKA..JANGAN RISAU...:)


No comments:

Post a Comment