Total Pageviews

Wednesday 11 July 2012

tErAsA kEsEdIhAn PeNgAnTin

assalamualaikum....

harini mood aku ala2 sedih sikitla....hehehe..nak tau nape sedey? adala...actually orang menangis ni ada sebab takan la nangis tanpa sebabkan tu namanye GILA....hehehehe..aku nangis time terlampau STRESS, terlampau PENAT, terlampau MARAH, terlampau SAKIT HATI..... bila semua dah tak tertahan mulala menitis air mata...tis..tis..tis...hahah (mcm kenal jekan tis..tis.. tu)

ALLAH bagi air mata sebab nak bagi jiwa kita tenang serius selain baca al-quran, air mata boleh buat kita tenang..sebab tu bila aku bulan mengambang aku pilih untuk menangis...sebab tu yang paling cool....:)

okla bukan nak cite pasal apa aku sedih harini...just aku nak kongsi n nak buat pengakuan..

siyes!! bila aku trngok pengantin menitiskan air mata setelah sah jadi isteri aku pown dengan automatik akan menangis jugak....

sebab...

aku pown dapat rasa perjalanan hidup pengantin tu sebelum mendapat seorang suami...jatuh bangun dalam perjalanan mencari cinta sejati....kecewa ditinggalkan dengan orang yang kita sayang...kena marah n maki dengan perempuan lain sebab yang kita xtahu menahu....dipersalahkan dalam perhubungan....pengorbanan yang tak dihargai...kasih sayang yang dibuat main-main....kejujuran yang menyakitkan....itu adalah perjalanan mereka yang sesiapa pown akan merasai....

orang cakap "tiada kemanisan jika tak menempuhi kepahitan...."

alhamdulillah yang telah berumah tangga...dugaan di alam rumah tangga mungkin lagi hebat tapi xpe sekurang2nya dah ada orang yang sanggup hadapi bersama.....

sekian, wsalam..:)



No comments:

Post a Comment