Total Pageviews

Thursday 5 July 2012

sAmSeNg

assalamualaikum....

haritu tarikh xberapa nak ingat tapi rasanya 25hb jun 2012, ditempat yang sama terminal bas butterworth. masa tu, aku nak p interview kat uitm shah alam. interview untuk kemasukan baru master business admin. aku tunggu dalam bas sementara tunggu orAng ramai naik.

tengah memerhati kat luar bas, aku terpandang sorang mamat neh berasa tough, gagah perkasa dengan muka bongkaknya tengah tunggu penumpang dia bawak bas pancaran matahari kalau xsilap aku la...

tetiba ada sekumpulan contractor nak baiki kerosakan bumbung, kebetulan berhampiran dengan mamat bongkak tu. pastu ada pekerja kontraktor tu klu xsilap aku bangla kot tersilap letak kon so menganggula mamat tu..sebenarnya untuk letak kon kerosakan tu sikit je mayb arahan xbetol..biasala kesalahan pemahaman....

then, diorang nak alihkan la pastu mamat bongkak tu dengan belagaknya dengan tunjuk SAMSENGnya tendang kon tu kearah sekumpulan kontraktor tu..dengan muka macam BANGANG ja..aku pown naik menyampah....klu ikutkan hati nak je aku p PENAMPAR je mamat tu..aishhhh!!!

moral of story: bila orang hormat kita TOLONG la hormat balik.....plzzz..tu yg aku pegang sampai skunk klu org tak hormat kita xpayah nak hormat sangat dengan orang tu.

KEPADA MAMAT TU...INGAT!!! ALLAH LAGI GAGAH PERKASA PADA KO....ALLAH BALAS KAT KO jap je....OK!!!


No comments:

Post a Comment