Total Pageviews

Tuesday 16 July 2013

Salam Ramadhan

assalamualaikum friends...
harini dah seminggu kita puasa 
alhamdullilah ALLAH bagi peluang merasai bulan puasa pada tahun ni...
cuma mengharapkan segala ibadah yang dilakukan ini diterima ALLAH 
inshaallah amen....

bila tiba bulan puasa mesti kita xkan lupa kenangan puasa masa kecik2 dulukan
he he he
aku pown ada kenangan manis ehh hehehe kenangan masa kecik2 dlu...

dulu aku xingat masa umur berapa aku start puasa 
tapi yang aku ingat masa aku darjah 3 kot
kenangan puasa 
aku bawa makanan masuk bilik...
contoh ayam ka ikan ka aku bawak masuk bilik ha ha ha
ambek time semua orang xdak
masuk bilik ja aku kunci bilik pastu makan cepat2..
segala tulang temulang aku buang kat bawah katil 
hahahaha hodoh betoi perangai
mak dapat tangkap time sapu sampah....
abeh kena marah hahaha
sapa suh xposa kan 

but now alhamdulillah....
xpenah ponteng if tak da keuzuran....

kepada semua selamat berpuasa solat jangan tinggal...


No comments:

Post a Comment