Total Pageviews

Tuesday 27 December 2011

BeaUtY & ThE BeAsT..:P

apa makna beauty and the beast ni eh?

si cantik dan si kurang cantikla....hehehehhe....sedihkan bila jadi the beast..bagi aku ni tergolong dalam the beastla...

bila jadi the beast ni..kita akan jeles tengok the beauty..kita nak jadi macam diorang tapi xboleh kita dah dilahirkan begitu...kita cemburu bukan apa..sebab diorang lebih disayangi..lebih mendapat perhatian...

tapi apa-apa pown aku bersyukur..walaupun aku the beast aku sempurna...hidup aku pown happy..setiap orang xkira beauty or the beast ada kelebihan dan kelemahan masing-masing...yang penting bersyukur pada ALLAH SWT..kalau kita cantik tapi lupa yang mencipta kita xboleh jugak....lagi2 kalau kurang cantik lupa pada penciptanya pown lagila bertambah kurang cantik....jadi jagala perangai supaya kita yang kurang cantik ini orang pown lebih sayang dan beri perhatian lebih pada kita...



No comments:

Post a Comment