Total Pageviews

Wednesday 28 December 2011

sEsAaT KaU dAtAnG



(P)
sesaat kau datang sesaat kau hilang,
kedatangan mu penuh misteri,
kau mendekat kau menjauh,
tinggalkan diriku,
sesudahnya kau membuang mencampakan aku,

(L)
bukan bermaksud aku tidak mencintaimu,
aku hanya tidak mahu menyakitimu,
aku tidak boleh melupakan saat kita bersama,
i hate to be cold
aku lepaskan kau pergi

(P)
sungguh kejamnya dirimu,
mengkhianati cinta yang ku sempat dalam jiwa,
kau hancurkan segala harapan,
kau remuk segala cinta yang telah kita bina,

jika sudah kau mencintainya,
putuskan aku dengan baik caranya,
walau sakit hati kurasa,
sesungguhnya aku tak rela,

kerna hatiku masih mencintai,
dirimu dengan sepenuh hati,
tapi ku ikhlas melepaskanmu,
kerna aku manusia biasa,

tiada salahku pada dirimu,
kau buatku sengsara,
kua buat ku kecewa,
ku harap ada karma,
yang datang kepadamu


No comments:

Post a Comment