Total Pageviews

Tuesday 27 December 2011

iM NoT PeRfeCt BuT I LoVe MySeLf...:)

hari demi hari ada je yang xkena...kenapala suka tengok orang yang lebih cantik and seksi...aish!!! xboley2... sepatutnya kena tengok orang yang dibawah kita..nak motivate diri kena rasa mcm tu...


means bukan nak rendahkan orang...nak oerkecilkan orang kita bercakap n buat bagi orang tu terasa hati..tp cara aku nak motivate myself...kena tengok jew...pastu berfikir...nape aku masih xberSYUKUR... astagfirullahal a'zim....mintak dijauhkan sifat macam tu insyaALLAH....


aku bertambah bermuhasabah bila aku follow satu page neh..'LELAKI SOLEH IDAMAN WANITA SOLEHAH' 


harini aku tertarik dengan page dye..sbb cerita pasal luahan hati lelaki....dye cakap...

*kepada wanita diluar sana.....admin sebgai orang lelaki...admin nak pesan kat orang perempuan.....SEJAHAT2 MANA POM ORANG LELAKI....dia TETAP mahu PEREMPUAN YANG BAIK jadi ISTERINYA.....jadi...hati2lah wahai wanita....lelaki ni pandai mengayat....dan perempuan sifat dia mudah "cair"....dulu semasa dikoleh admin pernah ada kawan....kawan admin ni ada sorang awek...hari tu admin nampak dia keluar dengan awek dia...memang SEKSI GILER BABAS la awek dia tu...!!....pakai seluar nampak separuh peha...kalau dah pakai seluar separuh peha...xkanlah pakai jilbab labuh sampai ke pinggang kan????pastu petang tu admin tanya dia..."apa yang kau dan buat ni???" dia jawab dengan selamber derd jer

"alaa relax la der....aku main2 jer dengan perempuan macam ni...perempuan macam ni mana boleh buat isteri....sape nak perempuan yang pakai sexy macam ni....mak alu konfirm x nak nya....aku nak cari perempuan yang pakai tudung der...sejahat2 aku....aku tetap nak perempuan yang SUCI"

harap wanita MENGERTI akan luahan hati dari admin yang bergelar LELAKI ini...

N.H* by facebook/lelaki soleh idaman wanita solehah...


jadi aku bersyukur insyaALLAH aku akan belajar menjadi seorang wanita untuk dijadikan isteri bukan menjadi perempuan untuk dijadikan awek....insyaALLAH..:)


No comments:

Post a Comment